Search This Blog

Saturday, January 21, 2012

අන්තර්ජාලයෙන් වැඩ ගන්න අමාරුයිද?...එහෙනම් කියවන්න...Part 2

ඔන්න අදත් මම දෙන්න ආවේ අන්තර්ජාලයෙන් වැඩ ගන්න අපි හැමෝටම ප්‍රයෝජනවත් වෙයි කියලා හිතිච්ච දෙයක්. මම කලිනුත් මේ වගේම පෝස්ට් එකක් දැම්මා කස්ටියට මතක ඇති. මේ තියෙන්නේ තවත් ඒ වගේම අඩවියක්. මමත් මේ අඩවිය ගැන දැනගත්තේ අපේ පසන් කොලුවා මේ පෝස්ට් එකට දාපු කමෙන්ට් එකකින්. ඒ නිසා එයාටත් ස්තූති කරලම මම වැඩේ පටන් ගන්නවා.
                                                   මේකත් අර කලින් කිව්වා වගේම අන්තර්ජාලයේ ඇති වෙබ් අඩවි, සේවා, මෘදුකාංග සහ අනෙකුත් හැම දෙයක් ගැනම තියන අඩවියක්. මේ අඩවියේ නම Smashing Magazine. මේ අඩවියෙත් හැම දෙයක් ගැනම සරලව හා පැහැදිලිව කියල දීල තියනවා. (හැබැයි කඩ්ඩෙන්) ඉතින් අන්තර්ජාලයෙන් වැඩ ගන්න දන්න නොදන්න සියලු දෙනාටම වැදගත් වෙන දේවල් මේ අඩවියේ අන්තර්ගතයි....ඔන්න හැඳින්වීම ඉවරයි.............කැමති කස්ටිය පහලින් ගිහින් බලන්නකෝ.


මෙතනින් යන්න.......................


ඔන්න එහෙනම් මම කැපෙනවා. අනේ ඔයගොල්ලො කමෙන්ට් එකක් නොදා නිකන් නම් යන්න එපා හොඳේ.

4 comments:

  • Unknown says:
    January 22, 2012 at 12:48 PM

    Old HITZ machan

  • BAWANTHA says:
    January 22, 2012 at 1:12 PM

    පසන් නිශ්ශංක Pasan Nissanka says: ඔව් මචන් ඒත් නොදන්න අයත් ඇතිනේ. ඒවගේම මට මේ අඩවිය ගැන කිව්වට ස්තූතියි මචන්

  • Madushanka Gamage says:
    January 26, 2012 at 8:15 PM

    ELA ELA..... :)

  • BAWANTHA says:
    January 27, 2012 at 9:46 AM

    Madushanka Gamage says: thanx :D

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න