Search This Blog

Sunday, October 23, 2011

Super 8 චිත්‍රපටිය බාගෙන බලමුද?

හලෝ කස්ටිය කොහොමැයි ඉතින් ජීවිතේ. ඔන්න අදත් මම අරගෙන ආවා ස්ටීවන් ස්පිල්බර්ග්ගේ නවතම චිත්‍රපටියක්. මැක්සා චිත්‍රපටි බලන්න කැමති අයට මේ චිත්‍රපටිය ඉහටත් උඩින් ගැලපෙනවා. එහෙනම් පෝස්ට් එකට බහිමුකෝ.
                                                     මේ චිත්‍රපටිය නිෂ්පාදනය කරලා තියෙන්නේ අපි කවුරුත් දන්න ස්ටීවන් ස්පිල්බර්ග්. ජුරාසික් පාක්, ට්‍රාන්ස්ෆෝර්මර්ස් වගේ චිත්‍රපටි ගොඩක නිෂ්පාදකවරයා ස්ටීවන් ස්පිල්බර්ග්. ඒකෙන්ම චිත්‍රපටිය ගැන හිතාගන්නකෝ.
                                                     මම මේ චිත්‍රපටියෙ කතාව ගැන කියන්නේ නෑ. මොකද මම මේ චිත්‍රපටිය ගැන කියන එක වචනෙනුත් චිත්‍රපටියෙ රසය අඩුවෙන්න පුලුවන්. චිත්‍රපටිය ගැන සැකයක් තියාගන්න එපා. මොකද මේක මම බලපු සිරාම චිත්‍රපටියක්. මුල ඉඳලම ලස්සනට කතාව ගලාගෙන යනවා. බාගෙන බැලුවට පාඩුවක් නම් නැතිවෙයි. කැමති අය පහලින් බාගන්නකෝ.


මෙතනින් බාගන්න


එහෙනම් මම කැපුනා. විවේකව චිත්‍රපටිය බලලා කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙනම යන්නකෝ.

0 comments:

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න