Search This Blog

Friday, December 2, 2011

AVG Internet Security 2012 දැන්ම බාගන්න

ලෝ කස්ටිය කොහොමද ඉතින්. ඔන්න අදත් මම අරගෙන ආවේ ඇන්ටිවයිරස් මෘදුකාංගයක්. දැන් ඉතින් කස්ටිය බලයි මම දෙන්නේ වයිරස් ගාඩ් විතරයිද කියලා. මේක ඉල්ලුවේ අපේ පසන් කොලුවානේ. අනිත් එක තමා ඉතින් වයිරස් ගාඩ් දෙකක්ම දුන්නට මට AVG ඇන්ටිවයිරස් මෘදුකාංගය දෙන්න බැරිවෙච්ච හින්දා තමා දෙන්න හිතුවේ. ඔන්න එහෙනම් පෝස්ට් එකට බහිමුකෝ.
                                                    මේකත් ටොරන්ට් එකක්. ටොරන්ට් බාන එක ඉතින් විශ්වාසවන්තයිනේ. මේ ටොරන්ට් එකේ සීරියල් කී සේරම අඩංගුයි. මේක ක්‍රැක් කලාට පස්සේ 2018 වෙනකම් සුපිරියට වැඩ. වැඩි කතා ඕනේ නෑ, පහලින් බාගන්නකෝ.


මෙතනින් බාගන්න


තව දෙයක් මේක වැඩ කරන්නේ 32 බිට් සහ 64 බිට් පරිගණක වල විතරයි හොඳේ. ඔන්න එහෙනම් බාගෙන ඔයාලගෙ වෙලාවෙන් තත්පරයක් වියදම් කරලා කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙනම යන්නකෝ. මට රෑට නිදාගන්නත් එක්කම. ඕං මං ගියා..........................................

2 comments:

  • Pasan Nissanka says:
    December 2, 2011 at 7:08 PM

    Yaluwaaaaaa
    oya ge blog ake godak ma thiyENE WENA KENEK UPLOAD karapu torrent nee
    ai aluth deyak karane nathe
    hamadaama
    GAMES MOVIES or wena akek upload karpu torrent akak
    aluth deyak karanakooooooooo
    aee thawa
    blog ake thiyena godak links weda naaaaaaaaaaa

    Obata JAYA { iga sare Aluth Deyak karanna YAluwaa }

    Meeta PASAN _______---------- PN CREATIONS

  • BAWANTHA says:
    December 3, 2011 at 11:01 AM

    මට තේරෙනවා යාලුවා........මම උත්සාහ කරන්නම්.........වරද පෙන්වා දුන්නාට ස්තූතියි

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න