Search This Blog

Thursday, August 25, 2011

දූපතක අතරමං වූ පුද්ගලෙකු වටා ගෙතුණු Sims 2 Castaway පරිගණක ක්‍රීඩාව

හලෝ කස්ටිය කොහොමද ඉතින්? ඔන්න අදත් මම පස්ට ගේම් එකක් අරගෙන ආවා. මීට කලිනුත් මම සිම්ස් වර්ගයේම ගේම් එකක් දුන්නා. ඒක මෙන්න මෙතනින් ගිහින් බලන්නකෝ. ඔන්න ඉතින් වැඩි කතාවක් නැතුවම පෝස්ට් එකට බහිමුකෝ.
                       මේක පරිගණක ක්‍රීඩකයාට ක්‍රීඩා කරන්න තියෙන්න දූපතක අතරමං වෙච්ච පුද්ගලයෙක් විදිහටයි. තමන් කැමති විදිහට ඒ පුද්ගලයා හදාගන්නත් අවස්ථාව ලබාදීලා තියනවා. ඉතින් මේ පුද්ගලයා තනියම බෝට්ටු සංචාරයක් ගිහින් ඉන්නැද්දි වැරදීමකින් ඔහුව බෝට්ටුවෙන් මුහුදට වැටෙනවා. පසුව ඔහුව කිසිවෙක් නැති පාලු දූපතකට යනවා. මෙතන ඉඳන් අපි ඒ පුද්ගලයා විදිහට ක්‍රියා කරන්න ඕනේ. ඒ වගේම මේ දූපතේ සිටින සතුන් සමග යාලු වෙන්නත් වෙනවා. ආහාර ගැනීම නිදාගැනීම වගේ ක්‍රියා කරන්නත් සිද්ධ වෙනවා.
                    ඔන්න හැඳින්වීම ඉවරයි. මම හිතනවා හැමෝම මේ ගේම් එකට කැමති ඇති කියලා. ඔන්න එහෙනම් පහලින් බාගන්නකෝ.


ඔන්න එහෙනම් මම කැපෙනවා. ඔයගොල්ලෝ ෆලෝ පාරක් කමෙන්ට් එකක් එහෙම දෙයි කියලා බලාගොරොත්තු වෙනවා. ඕං එහෙනම් මම ගියා.

3 comments:

  • Anonymous says:
    August 25, 2011 at 6:18 PM

    අනේ බං මේක බාන්න බෑ නේ .. ආයෙමත් ලිංක් එක දාපංකෝ ..

  • BAWANTHA says:
    August 25, 2011 at 6:22 PM

    Anonymous says:
    එහෙමද පොඩ්ඩක් ඉන්න මම බලන්නම්

  • BAWANTHA says:
    August 25, 2011 at 6:30 PM

    @anonymous
    ඔන්න ආයි දැම්මා හරිද බලන්නකෝ

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න