Search This Blog

Monday, August 15, 2011

අද මගේ උපන්දිනේද? හුටා......:D

අද දවස මට ගොඩක් වැදගත් දවසක්. ඒ කිව්වේ ඉතින් රටක් වටින පුතෙක් ඉපදිච්ච දවසක්. ඒ කිව්වේ ඉතින් මේ බ්ලොගිය ලියන මගේ උපන්දිනේ. උපන්දිනේ කියලා ඉතින් එච්චර ඉතින් විසේසත්වයක් නෑ. මොනවා උනත් අද මට ගොඩක් සතුටු හිතෙන දවසක්. ගිය අවුරුද්දේ මට ජංජාලේ නොතිබ්බ කාලේ මට උපන්දිනයකට සුභ පතන්න මෙච්චර ගොඩක් කට්ටිය හිටියේ නෑ. ඒත් අද මූනුපොතේදී මට සුබ පතලා තියන කට්ටිය දැක්කාම මට ලොකු සතුටක් ඇති උනා. ඒ හැමෝටම රිප්ලයි කරන්න බැරි උනාට මම ඒ හැමදෙනාටම ස්තූති කරනවා. ඉතින් තව කියන්න දෙයක් මට ඉතුරුවෙලා නෑ කියලා හිතනවා. ඔන්න ඉතින් මගේ බර්ත් ඩේ කේක් එකත් දැම්මා. ඔයගොල්ලොත් කෑල්ලක් කාලාම යන්න හොඳේ.(හුදෙක් ඇඩ් එක සඳහා) මට සුබ උපන්දිනයක් වේවා.

Happy birthday to me
Happy birthday to me
Happy birthday dear myself
Happy birthday to me

ඔන්න එහෙනම් මම කැපුවා. කමෙන්ට් එකක් කාරිය දාලා මට සුබ පතාගෙනම යන්න හොඳේ.

2 comments:

  • Anonymous says:
    August 15, 2011 at 1:05 PM

    ada wage dawasaka thama mewage kalakaniyek ipaduneeeeeee

  • BAWANTHA says:
    August 15, 2011 at 1:58 PM

    Anonymous said...
    තෑන්ක්ස් ඇනෝනිමස් සහෝදරයා මට ඔච්චර නම්බු දීලා කතා කරනවාට

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න