Search This Blog

Wednesday, August 17, 2011

Kick Ass Torrent

හායි කස්ටිය කොහොමද ඉතින්. කාලෙකින් ආවා බ්ලොගිය පැත්තේ. ඔන්න එහෙනම් පෝස්ට් එකට බහිමුකෝ.
                                                      අපේ ගොඩදෙනෙක් ටොරන්ට් පාවිච්චි කරනවා නොවැ. මමත් ටොරන්ට් පාවිච්චි කරන කෙනෙක්. ඉතින් මම අද ආවේ මම කැමතිම ටොරන්ට් සයිට් එක ගැන ඔයගොල්ලන්ටත් කියන්න. සමහර අය නම් දන්නවා ඇති.  මොකද ඒ තරමටම ජනප්‍රිය හා හොඳම ටොරන්ට් අඩවි 10 අතර මේක තියනවා. ඒ වගේම තමා Kick Ass Torrent අඩවියේ වාසි ගොඩක් තියනවා.
                                                                  මට සීඩර්ස්ලා වැඩි ෆේක් නැති ටොරන්ට් සේරම වගේ හම්බුනේ මේ අඩවියෙන්. අනික ෆේක් ටොරන්ට් හොයාගන්න පුලුවන් වෙන විදියට මේ අඩවිය හදලා තියනවා. අනිත් පහසුකම තමා ඕනෑම ජාතියක ඕනෑම ටොරන්ට් එකක් පහසුවෙන් හොයාගන්න පුලුවන් වීම. ටීවී වැඩසටහන් , පරිගණක ක්‍රීඩා , මෘදුකාංග , චිත්‍රපටි වගේ හැමදෙයක් ගැනම තියනවා. රෙජිස්ටර් වීම් අනවශ්යයි. ඔන්න කැමති කස්ටිය පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහින්ම මේ අඩවිය ගැන බලන්නකෝ.

Click Here To Visit Kick Ass Torrents

මම මේ අඩවිය ගැන මුලින්ම දැනගත්තේ Tuts Bank අඩවියෙන්. ඒ අඩවියටත් මම මේ වෙලාවේ ස්තූති කරනවා. ඔන්න එහෙනම් මම කැපුනා. ඔයගොල්ලෝ කමෙන්ට් එකක් දාලම කැපෙන්නකෝ.

0 comments:

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න