Search This Blog

Tuesday, July 26, 2011

මෙන්න බාගන්න ඇක්ෂන් ගේම් සෙට් එකක්ම......Part 2

ඔන්න ඉතින් අදත් මම ආවා. අර දෙනවා කියපු ගේම් ටික අරගෙන. වැඩ ටිකක් තිබ්බ නිසා මට පොරොන්දු වෙච්ච විදිහට ඊයේ මේ ගේම් ටික දෙන්න බැරිඋනා. ඔන්න ඒකටත් සමාව ඉල්ලනවා. ඔන්න එහෙනම් මේ ගේම් වලින් ඔයගොල්ලො කැමති ඒවා තියනවනම් බාගන්න. මම හිතනවා මම පෙරේදා දාපු ගේමුත් ඔයගොල්ලො බාගන්න ඇති කියලා. ඒවායෙන් ගොඩක් ඒවා අලුත්ම ඒවා. L.A. Noire කියන්නෙ රොක්ස්ටාර් ගේම් වලින් නිකුත් කරපු අලුත්ම ගේම් එක. පෝස්ට් එක පටන් ගන්න කලින් තව පොඩි දෙයක් තියනවා කියන්න. ඒක තමා අපේ අභාගය හෙට පටන් ගන්න නිසා මේ මාසයට දාන අන්තිම පෝස්ට් තමා මේක. අභාගෙ ඉවර උනු ගමන්ම මම ආයි පෝස්ට් දාන එක පටන් ගන්නං. ඒතකං මේ ගේම් ටික බාගන්නකෝ. ඔන්න පහලින් බාගන්න.


                                                 Farcry

Farcry 2

Max Payne

Max Payne 2

Mafia

Mafia 2

Call Of Duty 2 - Modern warfare

Call Of Duty Black Ops

Driver Parallel Lines

Driver

ඔන්න ගේම් දහයක්ම තියනවා. බාගෙන ප්ලේ කරලම බලන්නකෝ හොඳද කියලා. හොඳනම් කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙනම යන්නකෝ

0 comments:

Post a Comment

ඕක බලපු එකේ අදහසක් දාලම යන්නකෝ යාලුවා (ගල් මුල් මඩ ප්‍රහාර සේරම බාරගන්නවා {කුනුහරුප ඇර})

Alexa Rank

නැවත ඉහලට යන්න